Liebster Award

Liebster Award

award
Door M&S
– ”Oja ik heb jullie getagd voor de Liebster Award”. Zonder te weten wat dat precies inhoudt waren wij beide al erg enthousiast. Zeg nou zelf, Liebster Award klinkt dat niet erg leuk. Het is een virtuele award voor beginnende bloggers om de persoon achter de blog beter te leren kennen. Met alle plezier nemen wij deze award in ontvangst en beantwoorden de elf vragen die Nesrin van Daily Cup of Bla Bla Bla voor ons heeft bedacht. Super leuk! Per vraag zullen wij beiden antwoord geven. Lees mee en leer ons beter kennen.

1. Wil je liever verdrinken en overlijden of levend verbranden?
M: Geen leuke vraag, beide manieren van dood gaan bevalt me niet. Maar ik heb altijd gezegd als ik dood ga, wil ik in een keer doodgaan zonder pijn te lijden. Ik denk dat het levend verbranden het minst pijnlijk is en een snellere manier van doodgaan is dan verdrinken. 
S: Ik moet zeggen dat ik hier lang over heb moeten nadenken en twijfel enorm. Zelfs nu ik het typ twijfel ik nog. Ik kan absoluut niet tegen het gevoel van onder water of verdrinken. Enerzijds voelt het zo machteloos, maar aan de andere kant kun je tijdens het verdrinken nog een beetje controle uitoefenen wat je bij levend verbranden niet kan. Ik kies dus voor liever verdrinken.

2. Nooit meer rijst of nooit meer aardappels?
M: Ik kies voor nooit meer rijst eten. Ik ben namelijk gek op aardappelen, hier kan ik echt niet zonder dus een makkelijke keuze.
S: Nooit meer rijst eten. Los van nasi ben ik niet zo een liefhebber van rijst.

3. Waar ben je het meest trots op?
M&S:  Wij zijn het meest trots op onze moeder (L)

4. Wat eet je het allerliefst?
M: Ik eet het liefst het eten van mijn moeder :$  
S: Doe mij maar een combinatie van de Italiaanse en Indiase keuken.

5. Wat is jouw meest fijne guilty pleasure?
M: Mijn fijnste guilty pleasure is de hele dag op de bank liggen en niets doen.
S: Mijn meest fijne guilty pleasure is chocolade en chocolade koekjes. 

6. Hoe sta jij over 5 jaar in het leven? (werk, gezin, studie etc.)
M: Over 5 jaar hoop ik een vaste baan te hebben en een huisje boompje beestje 🙂
S: Over vijf jaar ben ik afgestudeerd en heb ik mijn HBO diploma Communicatie in the pocket. Dat betekent dat ik dan al drie jaar fulltime aan het werk ben en volop aan het sparen ben voor een mooie huis. Als het goed is ben ik tegen die tijd ook al getrouwd, of in ieder geval verloofd:$  

7. Wat vind jij het leukst aan bloggen?
M:
 De manier hoe iemand een artikel schrijft, dit vind ik altijd interessant om te zien. En natuurlijk dat je je eigen ideeën en bevindingen kan delen met anderen. 
S:Het leukste aan bloggen vind ik de creativiteit die je erin kunt stoppen. Daarnaast leer ik er ontzettend veel van en vindt het allerleukst om jullie reacties te lezen en op die manier nieuwe blogs te ontdekken.

20150205_125548_resized

8. Welk boek lees je of heb je als laatst gelezen?
M: Mijn laatste boek die ik heb gelezen zijn de drie delen van 50 shades of grey. 
SEcht heel erg (shame on me) maar ik kan me niet meer bedenken welke boek ik als laatst heb gelezen. Hieruit blijkt maar weer dat ik al heel lang geen boek heb gelezen. Ik moet het weer proberen op te pakken en dit keer een boek ook echt uitlezen

9. Wat is jouw favoriete vakantiebestemming?
M: Ik was drie jaar geleden naar Griekenland geweest en waauw wat een land. Ben er nog helemaal weg van. Dit was een geweldige ervaring. 
S: Mijn favoriete vakantiebestemming is een vakantie waar veel zon is en lekker eten.

10. Waar heb jij het meest moeite mee?
M: Ik heb het meest moeite met mensen die recht in mijn gezicht liegen en schijnheilig doen. 
S:Ik heb moeite met mensen die zich hoger voelen dan de rest en dit ook duidelijk laten blijken. Nergens voor nodig zou ik zeggen, want uiteindelijk zijn we allemaal mensen van vlees en bloed en ik heb moeite met mensen die schijnheilig doen, vooral de types die in je gezicht heel leuk doen, maar er eigenlijk geen bal van menen.

11. Wat is jouw slechtste eigenschap?
M: Mijn slechtste eigenschap is dat ik altijd mijn zin wil doordrijven, dat alles op mijn manier moet gaan maar dit komt mede omdat ik perfectionist ben :$
S: Mijn slechtste eigenschap is dat ik ongeduldig ben en dit heeft weer andere gevolgen zoals minder goed luisteren naar de ander, meer mijn eigen invulling geven en super eigenwijs doen.

De Liebster Award gaat in heel bloggerswereld rond en vele van jullie hebben deze al eens ingevuld. Mocht je dit nog niet hebben gedaan, voel je dan helemaal vrij om deze dan over te nemen. Hierbij taggen wij iedereen die het leuk vindt om deze vragen zelf te beantwoorden.

De eerste vraag vonden wij beiden moeilijk te beantwoorden en zijn daarom benieuwd naar jullie antwoorden.
Wil je liever verdrinken en overlijden of levend verbranden?

15 gedachtes over “Liebster Award

  1. Superleuk! Inderdaad, een moeilijke vraag.
    Ik denk, dat ik liever zou verdrinken. Dat lijkt me minder pijn te doen, al moet het beiden verschrikkelijk zijn. Laten we maar gewoon hopen dat we allemaal een rustige dood hebben 😉

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie