Ijzer tekort

Ijzer tekort

img1429779938924

Door Madhu –  Wil je je ijzergehalte een oppepper geven of die goed op peil houden dan heb ik een gouden tip voor jullie. Ik heb het niet over ijzer tabletjes nee nee echt niet maar Roosvicee Fero. Wil je hier meer over weten lees dan snel verder. img1429780104052

Voel je je ook vaak futloos, weinig energie hebben om iets te doen, snel moe worden, beetje bleekjes in het gezicht? Dit zijn de meest voorkomende symptomen voor ijzer tekort oftewel bloedarmoede. Voor de zekerheid kun je hiervoor altijd langsgaan bij de dokter om dit te testen. Als dit het geval is krijg je vaak het advies om meer groente te eten waar veel ijzer in zit zoals spinazie of extra noten te eten. En meestal krijg je ijzer tabletten voorgeschreven van de dokter. Zelf ben ik geen voorstander van pilletjes, ik vergeet ze altijd te slikken plus vind ze echt niet lekker ruiken bah! Ik durf te zeggen dat ik een expert ben op het gebied van bloedarmoede. Ik heb vaak periodes gehad dat ik ijzer tekort heb gehad en meestal voel ik ook wanneer het zover is. Maar ik moet bekennen sinds ik ben begonnen met het drinken van Roosvicee Ferro op aanraden van mijn dokter heb ik geen last meer gehad van bloedarmoede. Dit is ook gebleken uit de test die ik heb gedaan.

De reden waarom ik Roosvicee Ferro aanraadt in dit artikel is omdat het goed is voor je gezondheid en als ik iemand hiermee kan helpen, doe ik dat graag. Ik deel hieronder een foto van de ingrediënten die erin zitten.

img1429781098616

img1429781005385

Nu vraag je je zeker af waar je Roosvicee Ferro kunt kopen en hoe het smaakt, geen paniek dit zal ik ook vertellen. Ik ken alleen twee winkels waar ik ze tot nu toe heb gezien en dat zijn de DA drogist en de Kruidvat (houdt er rekening mee dat niet alle filialen deze  verkopen). De exacte prijs weet ik niet meer maar het was iets in de richting van 4 euro per fles. De smaak van Roosvicee Ferro smaakt goed, het is misschien even wennen in het begin maar geloof me het went snel bovendien je kunt het zo zoet maken als je maar wilt. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad en denk eraan je gezondheid is het belangrijkst wat er bestaat. Let er goed op:) Aldus de wijze woorden van Madhu.

Was je al bekend met Roosvicee Ferro?

9 gedachtes over “Ijzer tekort

  1. Je helpt mij herinneren dat het eigenlijk wel een goed idee is om altijd zo’n fles in huis te hebben! Ik vind het zelf niet zo heel lekker, maar kan zo met vlagen mij erg slap voelen en dan kan dit misschien wel helpen en mijn vriend vindt het oprecht lekker haha!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

