Review: Hydro dagcrème Kruidvat

Review: Hydro dagcrème Kruidvat

100_2401

Door Samantha – Vandaag, op deze mooie paasdag heb ik een budgettopper in petto waar ik reuze enthousiast over ben. Ik heb het over de Hydro dagcrème voor de droge en gevoelige huid van Kruidvat eigen merk.

100_2397

Nu moet ik toegeven dat ik niet dol ben op crème. Ik vind ze vaak plakkerig en houd niet van dat gevoel op mijn gezicht. Toch moest ik er aan geloven toen ik zag dat mijn gezicht zo droog was dat ik hier zelfs schilfers van kreeg. Ik ging naar de Kruidvat en met weinig verwachting kocht ik deze crème. Na dat ik de crème op deed ben ik 360 graden van mening verandert en ben ik helemaal weg van deze crème.

100_2404

Dit zegt Kruidvat zelf over de dagcrème:
Kruidvat Dagcrème Hydro voor de droge en gevoelige huid houdt het vochtgehalte van de huid 24 uur op peil. Een geconcentreerd hyaluron complex vormt een fijn netwerk van hydraterende bestanddelen die geleidelijk aan de huid worden afgegeven en de vochtreserver aanvult. UVA, UVB filters beschermen de huid tegen de schadelijke invloeden van de zon. Met extra voedende en verzachtende werking door toevoeging van shea butter en inca omega olie. Verzachtend en verzorgend voor een gezonde, frisse en uitstraling van de huid.

Klinkt goed he? Hieronder zie je de ingrediëntenlijst.

100_2402

100_2399

Bovenop de verpakking staat nieuw, dus waarschijnlijk zijn de potjes vernieuwd. Het is een klein schattig potje van glas, die zeker niet goedkoop oogt. Er zit 50ml in. Ook vind ik de kleur goed passen bij het woord Hydro. Op één of ander manier versterkt dat het beeld.

100_2406

De crème trekt snel in en geeft geen trekkerige gevoel. Nu ik het een tijdje gebruik merk ik echt verschil. Ik heb veel minder last van droge plekjes en door de dag heen voelt mijn huid ook niet droog aan. De crème ruikt frisjes en laat geen sterke geur achter.

Voor een optimale resultaat zou je dit in combinatie met de nachtcrème kunnen gebruiken. Ik heb nog geen tijd gehad om langs de Kruidvat te gaan, maar die ga ik ook zeker halen. Je kunt de Hydro dagcrème voor de droge en gevoelige huid voor 3,50 kopen bij..hoe kan het ook anders De Kruidvat.

Gebruik jij ook producten van Kruidvat eigen merk? Geniet van je dag

 

10 gedachtes over “Review: Hydro dagcrème Kruidvat

Geef een reactie

