Review Max & More 2 in 1 eyeshadow smokey duo sticks

Review Max & More 2 in 1 eyeshadow smokey duo sticks

pizap.com14330029076981

Door Samantha –  Dat Madhu en ik fan zijn van de Action zal jullie vast niet ontgaan zijn. Vooral de beautyschap kunnen wij niet verlaten zonder wat mee te nemen. In het vorige artikel hebben jullie de review van de lipbalsem kunnen lezen en vandaag review ik de Smokey Eye Duo Stick van Max & More. Een stick waarmee je een smokey ooglook kunt maken. Lees verder om te kijken of dit een budgettopper is of niet.

100_2782

De sticks zijn per twee verpakt en je hebt keuze uit verschillende kleuren. Ik heb gekozen voor de combinatie van Smokey Night en Nature Nude. Dit zijn vrij neutrale kleuren, de ene stick bevat een witte en zwarte kleur en de andere een lichtbruine en een donkerbruine. Mocht je voor wat donkerde kleuren willen gaan dan heb je onder andere keuze uit blauw, groen, grijs en paars.

100_2769
Stap 1

100_2774
Stap 2

De sticks hebben een draaisysteem. Op de foto’s hierboven zie je tot hoever je de sticks open kunt draaien. Wanneer je de sticks weer naar binnen draait, klikken ze vast. Een nadeel is wel dat ze niet volledig naar binnen draaien, pas dus op met het dopje, zodat je het product niet beschadigt.

De stick heeft twee kanten. Stap 1 heeft een ronde kant die je over het gehele ooglid kunt aanbrengen, stap 2 heeft een puntige kant die bedoeld is om een schaduw te creëren, deze kun je aanbrengen in je crease. In principe zou je dus met één stick een ooglook kunnen maken.

pizap.com14330099329911

En toen was het tijd om de sticks te gaan swatchen, omdat het vrij nude kleuren zijn was ik bang dat de pigmentatie zou tegenvallen. En helaas bleek dat ook zo te zijn. In het echt zijn de swatches iets duidelijker te zien, maar lang niet zo goed als ik zou willen. De sticks zijn erg glitterig en je voelt duidelijk je ooglid heen en weer bewegen wanneer je de stick aanbrengt. Toch heb ik geprobeerd om een ooglook te maken en heb hiervoor beide sticks gebruikt. Een smokey ooglook zou ik het niet noemen, maar meer een glitterige nude look. Een soort van my eyes but then better.

Zo jammer dat het uiteindelijke resultaat tegenvalt, want het is een leuk concept voor een fijn prijsje. Als ik de sticks ga gebruiken dan is het in combinatie met mijn normale oogschaduw en dan vooral de puntige kant. Ik vind die er veel mooier uit zien, met betere pigmentatie en minder glitters. Natuurlijk kun je de sticks als basisproduct gebruiken in je ooglook en vervolgens je look verder uitwerken met een ander palette.

Je vindt de Max & More Smokey Eye Duo Stick per twee verpakt bij de Action voor de prijs van €1,09.

Wat vindt jij van dit concept?

37 gedachtes over “Review Max & More 2 in 1 eyeshadow smokey duo sticks

Geef een reactie

