Je haar verzorgen met honing

Je haar verzorgen met honing

honing header

Door Samantha – Als het gaat om mijn haren heb ik een haat-liefde verhouding. Ik ben dol op mijn haren, maar aan de andere kant vraagt het ook de nodige verzorging. Vandaag deel ik een aantal tips om met honing je haren te verzorgen.

 

Dit artikel is verplaats naar onze huidige website http://www.byms.nl
Onder het kopje blogpost. Veel lees plezier!
Link artikel: http://www.byms.nl/2016/03/26/blogpost-je-haar-verzorgen-met-honing/

 

 

 

 

 

 

24 gedachtes over “Je haar verzorgen met honing

  1. Fijne tips. Vind het alleen altijd een nadeel dat je dan weer biologische of echte honing van de imker moet halen. Daar zit een prijskaartje aan. Ik probeer het sinds twee weken met alleen water te redden, hopelijk knapt mijn haar er van op!

    Like

  2. Wij gebruiken honing erg vaak als we naar de sauna gaan! Het is super goed voor je huid en het werkt ’t best als je in een super warme ruimte zit. Zo neemt je huid alles beter op! Ik smeer het dan ook in m’n haar enzo, en ik merk dat m’n haar er ook enorm veel deugd van heeft! Wel heel sticky hé ^^

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

