Review dagcrèmes van Aldi

Review dagcrèmes van Aldi

4e025e3b-e1de-4009-9553-9e80da33c5d4

Door Madhu –  Het is weer tijd voor een review. Ik heb dit keer twee budget dagcrèmes van Biocura. Benieuwd wat ik ervan vindt, lees dan snel verder.

 

Dit artikel is verplaatst naar onze huidige website http://www.byms.nl

Link artikel: http://www.byms.nl/2016/04/01/review-in-spotlight-dagcremes-biocura-van-aldi/

Veel lees plezier!

 

 

 

 

 

18 gedachtes over “Review dagcrèmes van Aldi

  1. Wat leuk,ik heb ze wel eens zien staan bij de Aldi, maar zelf nog nooit geprobeerd….het klinkt prima en ook de prijs is natuurlijk echt helemaal top….Ik ben nu wel eerder geneigd om eens een product te proberen van Biocura

    Liked by 1 persoon

  2. Thanks for sharing. Ik heb eerder gelezen dat de crèmes van Aldi goed zijn. Het ziet er aardig uit, ik moet zo de ingrediënten nog een keer goed doornemen. Fijne review.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

