Liebster Award #03

Liebster Award #03

award

Door M&S – Onze derde liebster  award in the pocket en ons dank gaat uit naar Nynke van Lifetastic die ons genomineerd heeft. Benieuwd welke vragen zij voor ons bedacht heeft?

Voor degene die niet weten wat het Liebster Award inhoudt, het is een virtuele award voor (kleine) blogs met weinig volgers. Het doel hierachter is om nieuwe blogs te leren kennen.

1. Wat wil je later worden of wat lijkt je leuk om te doen later?
M: Het lijkt me leuk om zelfstandig ondernemer te worden
S: Het lijkt me leuk om op de communicatie afdeling te werken bij de televisie of een bank

2. Wat is je favoriete budget topper?
M: Mijn favoriete budget topper is mijn klein blikje vaseline met aloe vera (lip therapy). Deze is te koop bij de drogist. Ik had een koopje te pakken, namelijk 1+1 gratis.
S: Mijn favoriete budget topper is de double sided eyeliner van Max & More en dan met name de oogpotlood. Deze koop je samen met een mascara voor 1,39 euro bij de Action.

100_2493

3. Wat staat er bovenaan op je bucketlist?
M: Bungeejumpen, dit wil ik zooooo graag doen.
S: Bovenaan op mijn bucketlist staat een reis naar Dubai.

4. Heb je huisdieren, zo ja watvoor?
M: Ja, een hond (Rottweiler)
S: Yesss, een hond (kruising tussen een Labrador en Boxer)

5. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest?
M&S: India

taj
Bron

6. Wat is je favoriete film?
M: Mijn favoriete film is uhmm ik ga voor fast and furious. Ik ben een diehard fan hiervan.
S: Hmmm, kan ik niet zo snel bedenken, wel kijk ik het liefst romantische liefdesfilms of komedie.

7. Wie is je grote voorbeeld en waarom?
M: Mijn mama, die is alles voor mij.
S: Mijn grootste voorbeeld op alle vlakken is mijn moeder.

8. Wat zou je voor superkracht willen hebben?
M: Dat wanneer ik maar wil mijn zin kan krijgen met een klap in mijn handen. Of met mijn ogen dingen naar mij toe kan halen of verplaatsen. Oké ik hou op, heb een beetje teveel fantasie haha
S: Met mijn ongeduld zou ik het heerlijk vinden om te kunnen vliegen, geen gedoe meer en nooit meer wachten.

9. Wat zou de perfecte pizza zijn?
M: Hele leuke vraag. Een lekkere pizzabodem, niet al te krokant met mozzarella, tomaat, paprika, uien, kaas, pesto en rucola. En alles mag er lekker veel op, danku.
S: De perfecte pizza voor mij is geitenkaas met rucola van de New York Pizza.

10. Waar ga je heen in de zomervakantie?
M: Ik denk dat ik een aantal lekkere weekendjes weg ga pakken in de zomervakantie. Engeland en Rome staan wel op nummer 1 op mijn lijstje, waar ik heel graag naar toe wil gaan dus wie weet.
S: Los van uitjes in Nederland staat er niks denderends op de planning.

IMG-20150423-WA0003

11. Als je 1 minuut gratis mocht shoppen in een winkel, welke zou dat dan zijn?
M: Michael Kors i’m coming haha
S: Zeker weten Bijenkorf!

De Liebster Award gaat in heel bloggers wereld rond en vele van jullie hebben deze al eens ingevuld. Mocht je dit nog niet hebben gedaan, voel je dan helemaal vrij om deze dan over te nemen. Hierbij taggen wij iedereen die het leuk vindt om deze vragen zelf te beantwoorden

 Wat voor superkracht zou jij willen? En waarom?

17 gedachtes over “Liebster Award #03

    1. Madhu: Ik wil graag iets betekenen voor jongeren met een beperking. Door middel van huis aan huis bezoeken en contacten met instellingen wil ik dat deze jongeren de juiste hulp aangeboden krijgen.

      Samantha: Dat is een lieve middelgrote hond (boxer formaat) met het gedrag van een labrador. Hij is lichtbruin van kleur. Binnenkort zal ik een foto op insta plaatsen! Volg je ons al?

      Like

Geef een reactie

