Review: Primark Nepnagels

Review: Primark Nepnagels

CYMERA_20150505_114815

Door Madhu- Dit was mijn eerste keer dat ik nepnagels van de Primark heb gekocht. Het resultaat en mijn mening wil ik graag met jullie delen, lees je met me mee?

CYMERA_20150505_114709

Afgelopen week liep ik snel de Primark binnen om een aantal singlets te kopen. Bij de kassa viel mijn oog op een bak vol doosjes nepnagels. Ze hadden twee soorten nepnagels in het bakje liggen, één was met figuurtjes erop en de ander met zwart witte strepen. Ik koos voor de nepnagels met figuurtjes erop, deze zagen er een stuk vrolijker uit. In elk pakje zitten er 24 nagels en een tube lijm in.

Om eerlijk te zijn ben ik niet van de nepnagels, vind het maar een onhandig idee voornamelijk tijdens het werken en huishouden. Ieder keer het gevoel hebben van ojeej straks valt ie eraf, voorzichtig doen, niet er hard tegenaan komen en ga zo maar door. Maar dit koopje kon ik niet laten liggen en probeerde het uit voor een keer. Kom op €0,50 cent voor een doosje  daar zeg je toch geen nee tegen hihi De normale prijs voor een doosje nepnagels is €1,50

CYMERA_20150505_114733

Let go! Ik heb alvast alle nagels klaargelegd om het mezelf makkelijker te maken.

CYMERA_20150505_114645

En Voilá! Dit is het resultaat. Deze foto heb ik binnen gemaakt.

CYMERA_20150505_114304

Dit is het resultaat in het buitenlicht.

Kortom: Ik was aardig verrast van het resultaat van de nepnagels. Ik had eigenlijk weinig verwachtingen over de kwaliteit maar dit is mij enorm meegevallen, het zijn stevige nepnagels.Toen ik het doosje opendeed was ik bang dat de nepnagels mij niet zouden passen omdat ik vrij smalle nagels heb maar dit viel erg mee. Je hebt verschillende maten in het doosje zitten, wat wel fijn is. Even passen en je hebt je nepnagel gevonden. De lijm is redelijk goed, wel moest ik sommige nepnagels een aantal keren opnieuw lijmen omdat ze er steeds afvielen. Maar ik moet bekennen, als ze eenmaal goed aan je nagels zijn geplakt dan zitten ze ook stevig vast. Het verwijderen van de nagels ging ook soepel.

Nu de grote vraag ‘zijn de nepnagels van de Primark voor herhaling vatbaar?’ Hierop is mijn antwoord jazeker, het zijn goede nepnagels waar je zeker een dagje plezier aan hebt. De nepnagels zijn zeer geschikt voor een avondje uit. Voor de zekerheid raad ik je wel aan om een tube lijm mee te nemen in je tasje (knipoogje).

Heb jij al ervaring met de nepnagels van de Primark?

25 gedachtes over “Review: Primark Nepnagels

  1. Wat tof dat je er zo tevreden over bent! Ik heb ook eens een keertje nepnagels van Primark gekocht, maar ik vond het drie keer niets. Al ben ik het ook niet gewend om nepnagels te dragen. Waarschijnlijk ligt het daar aan 😉 De nepnagels vielen er geregeld af. En, sommigen kreeg ik er amper af toen ik ze wilde verwijderen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

