Budgettoppers onder de 5 euro

Budgettoppers onder de 5 euro

100_2478

Door Samantha – Merken als Catrice, Essence, NYC en Hema doen het altijd goed bij mij. Ik ben dol op budgetproducten en test deze ook met alle liefde uit. Vandaag wil ik jullie vijf budgetproducten laten zien, die ik regelmatig erbij pak op het gebied van ogen en gezicht.

100_2485

We beginnen meteen met het duurste product van ons rijtje. Deze NYC Color Wheel (€4,99) heb ik al een tijdje in mijn bezit en gebruik het op regelmatige basis. NYC noemt het product zelf een face powder, maar eigenlijk is het een blush. Het heeft een vrij mat effect en de kleur is makkelijk op te bouwen.

100_2489

Nog een product van NYC, deze prachtige oogschaduw doosje NYC HD Color Quattro Eyeshadow in de variant 817 South Street Seaport (€3,99) gebruik ik heel vaak. Met name het derde kleurtje, breng ik vaak aan op het bewegende ooglid. De kleuren zijn niet super gepigmenteerd, maar voor een everyday look is dit perfect. Je kunt hier mooie naturel looks maken, zeker als je het kwastje een beetje nat maakt. Dit doosje is overigens ook heel handig om mee te nemen in je handtas.

100_2484

Excuus voor deze foto, ik heb (nog) geen nieuwe gekocht, maar wilde het wel met jullie delen. De bb cream van Essence is een product die je of goed ligt of niet. Voor mij werkt deze bb cream prima en ik heb hier lang plezier van gehad. Ik heb de nummer 01 Universel, die een warme (ietwat oranje) ondertoon heeft, maar toch blende het goed in mijn huid. Nu moet ik wel erbij zeggen, dat ik heel weinig ervan gebruikte. Laten we zeggen ter grootte van een erwt of zelfs iets minder.  Ik gebruik het dus niet als gehele dekking, maar meer als een touch up. Als ik teveel gebruik, dan neigt het inderdaad naar oranje. De lijn bestaat uit drie varianten; Universal, Natural en Medium en kosten €3,99.

100_2490

Officieel is dit product niet onder de 5 euro, MAAR bij de Action wel. Ik heb hier al een review over geschreven, die kun je hier teruglezen. Het product gaat super lang mee, omdat ik dit niet elke dag gebruik. Sowieso gebruik ik niet elke dag een primer, hoe minder laagjes hoe beter. Deze primer is dikker dan normaal en zorgt voor een gladde basis onder je foundation of bb-cream, perfect om je gezicht te egaliseren. De Skin Perfection Primer is te koop bij de Action ( ik zag het eergisteren nog in de schappen liggen) voor €3,99.

100_2493

De laatste, maar zeker niet de minste, mijn FAVORIET van de vijf. Dit is de tweede keer dat ik dit product heb gekocht, de Max & More double sided eyeliner (€1,39). Je koopt dit in een setje samen met een mascara. Waar ik vooral fan van ben en iedereen kan aanraden is de oogpotlood. Eigenlijk gebruik en koop ik het ook alleen maar voor de oogpotlood, maar ook de vloeibare eyeliner is een toppertje (moet je wel een goede wing kunnen zetten) en blijft lang zitten.

100_2480

Dit waren mijn vijf budget make-up producten op het gebied van ogen en gezicht. Mocht je een review willen lezen van een product, just let me know. Ik ben benieuwd wat jouw budgettopper onder de vijf euro is?

Wat is jouw budgettopper?

34 gedachtes over “Budgettoppers onder de 5 euro

  1. Leuke budgettoppers noem je! Ik ben wel heel benieuwd naar de eyeliner van Max & More geworden moet ik zeggen. Die BB Cream van Essence was bij mij trouwens geen succes; bij mij oxideerde die nogal en was mijn hoofd na een paar uur net een wortel, terwijl hij net na het aanbrengen heel mooi eruit zag. Gelukkig maar dat hij het bij jou beter doet!

    Liked by 1 persoon

  2. Leukkkk ben benieuwd naar dat colour wheel! Ziet er heerlijk zoners uit! Ik mav graag de CC crean van Essence gebruiken.. de bb cream is bij de Kruidvat hier altijd uitverkochte helaas hihi maar ben dol op de cc cream. Doet haar werk perfect! XoXo Olivia

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

