Royal Bronzing Pearls – Big Bazaar

Royal Bronzing Pearls – Big Bazaar

img1429369877973

Door Samantha – Je ziet ze steeds vaker terugkomen, blushes en bronzer in de vorm van parels. Vandaag review ik de Royal Bronzing Pearls van de Big Bazaar. Parels die je gezicht een sunkissed glinstering geven, perfect voor de zomer. Kijk met me mee.

100_2440

Deze bronzing parels kun je gebruiken om je gezicht en andere delen van je lichaam een glowy effect te geven.  Het is dus niet zo zeer een bronzer om mee te shapen. De verpakking voelt stevig aan en ik ben blij dat het geen transparante bovenkant heeft. Hierdoor zie je in ieder geval niet de ‘viezigheid’ als de parels vaak worden gebruikt.

100_2446
Zonder flits

100_2448
Met flits

20150418_161438
In de zon (zonder flits)

Ziet het er niet schattig uit? Alleen al omdat het parels zijn, vind ik het leuk om het te hebben. Het is eigenlijk niks anders dan samengeperste poeder in verschillende bruintinten met glansdeeltjes erin. Op de derde foto (in de zon) komen de parels echt tot hun recht. Zoals je op de foto ziet, bevatten de Royal Bronzing Pearls drie bruintinten. De lichtbruine tint, die erg naar oranje toe neigt zie je het meest voorkomen, gevolgd door een gouden en donkerbruine kleur.

img1429369585640 100_2461

En dan nu..de tijd van de waarheid. Ik vind de glow echt prachtig, op de linkerfoto zie je het effect in de zon en de rechterfoto is gemaakt met flits. De bronzing parels zijn ontzettend gepigmenteerd en laten een mooie glans achter. Het is handig om vooraf je kwast even goed af te tikken en de kleur op te bouwen om zelf te bepalen hoe heftig of subtiel je het wil aanbrengen. Het enige nadeel wat ik kan bedenken, is dat het misschien voor de hele lichte huidjes alsnog iets te donker is. Los daarvan vind ik het echt een prachtig zomerproduct.

De Royal Bronzing Pearls zijn te verkrijgen bij de Big Bazaar voor € 2,49 euro.

Maak jij gebruik van bronzing parels?

34 gedachtes over “Royal Bronzing Pearls – Big Bazaar

  1. Ziet er mooi uit, en nog dierproefvrij ook! Eerlijk gezegd maak ik geen gebruik van bronzing pearls ik heb namelijk een erg lichte huid en normale bronzing pearls zijn vaak te donker voor mij. Wel gebruik ik soms een hele lichte bronzer speciaal voor blondines met een lichte huid 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

