TAG – 15 dingen die niemand je vraagt

TAG – 15 dingen die niemand je vraagt

Voorkant

Door M&S – Yeah it’s friday! Wij eindigen deze week met een leuke tag, namelijk 15 dingen die niemand je vraagt. We zagen deze tag voorbij komen op de blog Leonie en konden het niet laten om hem over te nemen. Het is een aparte en  leuke tag die wij nog niet eerder hadden gezien. Zo leren jullie ons weer een beetje beter kennen. Dus laten we snel beginnen.

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
M:
Met de deuren dicht. Het irriteert me als ze open blijven.
S: Ook ik heb mijn kastdeuren dicht, mijn kamerdeur heb ik overigens wel altijd open.

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
M:
Ojeeej, om eerlijk te zijn heb ik dat weleens gedaan, maar alleen omdat ze echt lekker roken en een souvenirtje wilde meenemen uit het hotel haha. Maar de afgelopen jaren heb ik dat niet meer gedaan, ik neem namelijk mijn eigen shampoo mee.
S: Vroeger had ik hier wel een zwak voor, vooral omdat sommige mini flesjes er schattig uitzien. Het punt was alleen dat ik eigenlijk niks mee deed 

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
M:
Nee nog nooit gedaan.
S: Nee, ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten doen

4. Gebruik je to-do lijstjes?
M:
Ja, ik kan niet zonder. Ik noteer alles in mijn telefoon met een alarm erop, anders vergeet ik het gewoon.
S: Ja, alles wat ik wil doen of niet moet vergeten schrijf ik op.

5. Heb je sproeten?
M:
Nee.
S: Nee.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
M:
Wat een leuke vraag haha. Ja, toen ik klein was heb ik dat weleens gedaan maar ik zou dat nu echt niet meer durven. Maar wie weet als ik ergens onderweg ben en in the middle of nowhere beland, dat ik hier waarschijnlijk heel anders over  denk.
S: Ja, toen ik klein was, maar echt zelden. Het liefst houd ik op tot ik thuis ben.

20141012_152937

7. Hoe groot is je bed?
M:
90×200 cm, dus een eenpersoonsbed. Ik verlang wel naar een grotere bed.
S: Getallen en ik gaan niet samen, maar ook ik heb een eenpersoonsbed en als ik bij mijn grote sisi hierboven lees is dat 90×200 cm.

8. Ben je lui?
M:
Ja, stiekem wel maar als ik eenmaal bezig ben of op ben gestaan zit ik weer vol energie. De eerste stap is het moeilijkst.
S: Ja, ik kan heel ondernemend en actief zijn, maar ik heb ook me momenten waarbij ik lekker lui ben en weinig doe.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
M:
Nee, eigenlijk niet. Ik zit met een goed gevoel deze tag in te vullen.
S: Nee, ik zit heerlijk in mijn relaxmodus op de bank, deze tag in te vullen.

10. Kauw je op pennen en potloden?
M:
Nee, dat deed ik vroeger wel als kindzijde.
S: Nee, ik bijt wel af en toe mijn nagels

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
M:
Nope.
S: Nee, ik denk ook niet dat het iets voor mij zou zijn.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
M:
Soms naar Disney maar dat was het dan ook wel.
S: Af en toe als er niks anders op tv is, kijk ik wel eens met mijn zusje naar Disney Channel.

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
M:
Nee, maar dit deed ik wel toen ik klein was. Ik herinner me nog dat ik ooit de treden naar de Eiffeltoren ging tellen. Maar geen idee hoe dat is afgelopen, dat herinner ik me niet meer.
S: Nee, dat heb ik volgens mij ook nog nooit gedaan. Meestal ben ik met mijn gedachten ergens anders als ik trap loop, dan plan ik dingen in me hoofd.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
M:
Nu ik erover nadenk gek genoeg wel maar dan is het een soort vreugdedansje.
S: Ja haha. Ik moet er zelf om lachen, maar ik kan dus echt gewoon een dansje doen, terwijl er geen muziek aan staat.  Ik dans sowieso vaak voor die spiegel met muziek aan en dan vooral tussen het schoonmaken door. Ik ben toch niet de enige he?

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
M:
Ja, dat heb ik tijdens mijn rijlessen geleerd en dat is goed bijgebleven.
S: Is het heel erg als ik nee zeg? Ik weet dat echt niet meer en laat staan dat ik het iemand zou moeten uitleggen. 

Dat was de 15 dingen die niemand je vraagt tag. Wij gaan niemand taggen, maar als je het leuk vind neem de tag dan gerust over. Wij zijn benieuwd naar jullie antwoorden. Zoals altijd sluiten wij de tag af met een vraag:

Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

24 gedachtes over “TAG – 15 dingen die niemand je vraagt

Geef een reactie

