Marbert Lipliner Pencil 04 Honey Kiss

Marbert Lipliner Pencil 04 Honey Kiss

lipliner

Door Samantha – Laatst kwam ik tijdens het opruimen van mijn moeders kaptafel een lipliner tegen van het merk Marbert Germany. Zoals de naam doet zeggen is het een Duits merk, wat ik eerder nog niet kende. Mijn moeder gebruikt eigenlijk nooit lippotloden, dus reden voor mij om deze ongebruikte en onbekende schatje eens uit te proberen.

100_2361

Marbert Germany

Nadat ik mijn beste vriend Google heb geraadpleegd ben ik er achter gekomen dat Marbert Germany een Duits cosmeticamerk is dat al meer dan 75 jaar bestaat. Echter hebben zij sinds een aantal jaar een omslag gemaakt en richten zij zich meer op verzorging en reinigingsproducten. Voorheen kon je make-up producten waaronder deze lipliner in de parfumerie kopen. Nu verkoopt o.a. Douglas alleen nog maar verzorgingsproducten en parfum van het merk. Klik hier om naar de website te gaan van Douglas. Zo kun je rondkijken wat ze nog meer van dit merk hebben. Niet getreurd  want mocht je deze lipliner ook willen, dan deel ik onderaan het artikel linkjes waar je het online kunt bestellen.

100_2356

Lipliner Pencil 04 Honey Kiss

De lipliner is donkerblauw van kleur met gouden accenten. Het eerste wat me opviel was dat de lippotlood twee uiteindes had. Eén uiteraard met de punt, maar aan de andere kant heeft de lipliner een  kwastje. Nu ben ik geen mega fan van lippotloden, maar bij de lippotloden die ik heb gezien kan ik me niet herinneren dat zij een kwastje hadden.

100_2358

100_2359

Zoals de naam doet zeggen is het een mooie bruine kleurtje. Het is een subtiele kleur, die indrukwekkend goed aanbrengt. Het heeft een matte effect, dus het is wel handig om je lippen vooraf te scrubben. Zelf breng ik eerst een laagje lippenbalsem aan en vervolgens deze lipliner. Hoe meer laagjes ik aanbreng, hoe donkerder de kleur wordt. Je zou dit kunnen gebruiken in combinatie met een lippenstift, maar zelf gebruik ik alleen het lippotlood. Om het kwastje niet ongebruikt achter te laten, dep ik het kwastje zachtjes op mijn lippen zodat de lippenbalsem en lippotlood samensmelten. Hieronder zie je de swatches en heb ik hem heel subtiel aangebracht op mijn lippen. Hier heb ik mijn lippen niet gescrubt, dus zie je dat effect ook meteen.

100_2381

Naamloos

Dit honingachtige nude kleurtje is te verkrijgen voor 10 euro. Hij is helaas niet meer in de winkels te koop, maar op deze en deze webshop kun je het online bestellen.

Gebruik jij lippotloden?

13 gedachtes over “Marbert Lipliner Pencil 04 Honey Kiss

Geef een reactie

