Tas vol verassingen

Tas vol verassingen

 100_2317

Door Samantha – Toen ik vorige week de Douglas even binnenging om rond te neuzen, zag ik dat zij een actie hadden. Voor 10 euro kon je een Douglas – tas gevuld met een aantal producten kopen. Deze tassen waren aan de bovenkant dicht en in elk tasje zaten andere producten. Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en heb puur op mijn gevoel een tasje uitgekozen.

100_2312

Dit was overigens de eerste keer dat ik zag dat Douglas zo een actie had gedaan. Misschien dat de producten uit het assortiment gaan? Geen idee. Er zaten in ieder geval totaal 10 producten in het tasje. Door het geschenkset, links op de foto, voelde de tas erg zwaar aan.  Ik kende deze producten eerder niet. Hieronder zal ik stuk voor stuk de producten laten zien.

100_2284

Geschenkset

Hier kan ik heel kort over zijn. Deze geschenkset bestaat uit een Douchegel, bodylotion en badschuim.

100_2287

100_2285

Instant protection hands cream & lip stick SPF 23

Dit vind ik zo een leuk product. Het is een snel absorberend handcrème voor de droge handen en een balsem om je lippen te beschermen. Een handig tube dus, waar ik erg tevreden mee ben. De crème van Douglas eigen merk bevat SPF 23, heeft een zacht snoeperig geurtje en trekt snel in.

100_2288

I love to feel velvety soft skin (bath & body oil)

Nog zo een mooie aanwinst is deze bad en body oil. Ik heb geen bad dus ik gebruik het alleen als body oil. De afgelopen week heb ik de olie uitgeprobeerd tijdens en na het douchen, zodat het goed in mijn huid kan intrekken. Beide manieren zijn wel oké, het is waar jij zelf de voorkeur aan geeft. Het is een voedende olie met subtiel zachte geur. De olie bevat onder andere vitamine E en Arganolie om je huid vooral in de koudere tijden goed te voeden.

100_2300

Anny Skinny Jeans

Yesssss. Dit product heb ik wel terug kunnen vinden op de site van Douglas. Ik heb me nagels nog niet gelakt met dit frisse kleurtje. Mocht je hier benieuwd naar zijn laat het dan achter.

100_2305

100_2307

Scent Sensations spice scrub & bad

Een fijne scrub die ik de afgelopen week al een paar keer heb gebruikt. Je kunt zowel je gezicht als je lichaam ermee scrubben. Als je een erg gevoelige huid hebt test het dan even uit, er zitten namelijk ook wat groffe korrels tussen. De scrub ruikt lekker en je gezicht wordt er heerlijk zacht van. Het enige nadeel vind ik dat het iets aan de waterige kant is. Je kan al te snel veel uit de tube knijpen. Op de onderste foto zie je twee producten van het zelfde merk voor in bad. Helaas heb ik geen bad, maar zodra ik de tijd heb voor een uitgebreide pedicure kan ik het in een voetenbadje gebruiken. Tot die tijd staan ze mooi te blinken in de badkamer.

100_2299

100_2311

 Schaaltje & Lipgloss

Kort maar krachtig: een hartvormig schaaltje in de kleur van Douglas, met een bloemen en vlinder print. Daaronder een transparante lipgloss die je lippen een mooie glans geeft. Altijd leuk om te hebben. Voor de oplettende lezer. Het tiende product ben ik vergeten te fotograferen, maar dat was een soort van elastiek met kraaltjes erin.

Dit was de inhoud van mijn verassingstas. Dit was de eerste keer dat ik zoiets kocht en vond het hartstikke leuk. 10 euro voor 10 producten is een goede deal.

Wat vind je van de producten?

11 gedachtes over “Tas vol verassingen

  1. De Douglas zit hier totaal niet in de buurt maar ik heb nog steeds een cadeaubon liggen bedenk ik me net! 😉 Ik vind die verrassingen altijd leuk, vraag me alleen weleens af of het het dan waard is of iets dergelijks 😛 Maar volgens mij had je nu wel een geslaagde deal! xoxo

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

