Tag Time

Tag Time

3 things tag

Door M&S – Op de blog van Creabeaatje34  zagen wij dat zij de 3 Things Tag had ingevuld en het leek ons leuk om deze over te nemen. Door het lezen van tags leer je iemand toch weer beter en op een andere manier kennen en los daarvan zijn wij dol op het invullen van vragenlijstjes. Wij hebben de tag iets ingekort, omdat wij beide antwoord gaan geven en het artikel niet al te lang willen maken.

Drie dingen in mijn tas

Madhu:
1. Portemonnee
2. Oordoppen
3. Toilettasje

Samantha:
1. Portemonnee
2. Oplader
3. Deo

foto samen
Een whats in our bag vind je hier.

Drie dingen op mijn bureau

Madhu:
1. Pen
2. Usb kabel
3. Papieren

Samantha:
1. Pennenbakje
2. Bureaulamp
3. Spiegel ( ik gebruik mijn bureau ook als kaptafel)

Drie favoriete meubels in huis

Madhu:
1. Bed
2. Bank
3. Kaptafel

Samantha:
1. Bankstel, vooral veel hartjes voor het liggedeelte
2. Bed
3. Bureau

Drie favoriete fruitsoorten

Madhu:
1. Aardbeien
2. Bananen
3. Witte druiven

Samantha:
1. Mandarijnen
2. Ananas
3. Aardbeien

fruit-row

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk

Madhu:
1. Zon
2. Zee
3. Strand

Samantha:
1. Bah, wat een weer
2. Moet nog me tas gaan opruimen
3. Wat zal ik aantrekken

Drie favoriete quotes

Madhu:
1. Expect nothing and you will never be dissappointed
2. Beauty is being the best possible version of yourself on the inside & out
3. Hard times will always reveal true friends

Samantha:
1. Laughing is and will always be, the best form of therapy
2. We met for a reason, either you’re a blessing or a lesson
3.  Work hard in silence, let your succes be your noise

7051f1491a5f1140531378b488e3b703

Wij hopen dat jullie het leuk vonden om onze antwoorden te lezen. Mocht je de tag ook willen overnemen, be our gast (Dit is niet de volledige versie).

Wat is jouw favoriete quote?  

4 gedachtes over “Tag Time

Geef een reactie

