Lente Wishlist

Lente Wishlist

lentelook

Door Madhu – Het zonnetje komt weer tevoorschijn en de warme dagen komen er binnenkort aan. Dat betekent dus tijd voor de lente outfits! Kom op meiden de tijd is nu echt aangebroken om je oude kleren weer tevoorschijn te halen of om lekker nieuwe kleren te gaan kopen, dat kan ook nog natuurlijk maar houd wel rekening met je portemonnee hé! Ik krijg namelijk altijd kriebels in mijn buik van het mooie weer waardoor ik er goed wil uitzien en zin krijg in het dragen van hakjes. Daarom heb ik besloten om een lente wishlist op te stellen voor mezelf en voor jullie natuurlijk, kijken jullie met me mee?

Ik heb mezelf voorgenomen om deze lente een andere style te gaan proberen, dus in plaats van broeken/treggings wat echt ideaal zit ook jumpsuits, rokken en maxi jurken proberen te dragen. Dat is dus weer een smoesje om lekker los te gaan tijdens het shoppen hihih Zelf krijg ik nooit genoeg van kleren, schoenen, tassen, sieraden en make up hebben jullie dat ook? Het is zo verslavend hé om iedere keer weer wat te kopen als je in een winkel staat, ook al heb je het niet nodig maar voor het geval dat, koop je het toch maar. En dan heb ik het nog niet eens over de feeling die je krijgt nadat je iets hebt gekocht. Ooo geweldig toch, mijn dag kan dan in ieder geval niet meer stuk na een nieuwe aanwinst!

Oké nu gaan we weer even terug naar de artikel die ik graag met jullie wil delen want als het aan mij ligt kan ik de hele dag babbelen over hoe geweldig het niet is om te gaan shoppen. Dus normaal gesproken draag ik nooit jumpsuits, maar toen ik deze jumpsuit zag (hieronder) was ik gelijk verkocht. Ook vond ik haar hakken helemaal geweldig maar geen flauw idee waar je deze kunt kopen dus heb ik maar voor een ander paar hakjes gekozen om de outfit toch af te maken.

lente look

Jumpsuit Goudkleurig Riemdetail 34,99 – Leren jas Only KlM 39,95 – SPM Open pumps 59,95 – Michael Kors handtas 295,00 – Elastische armband 6,99 – Strasoorbellen 3,99 – Nagellak 3,99 – Set van 3 ringen 3,99

Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden en/of jullie ook al een outfit op het oog hebben die jullie graag willen kopen deze lente of op jullie wishlist staat?

13 gedachtes over “Lente Wishlist

  1. Hele leuke wishlist! Ik vind die tas er erg mooi uitzien en de armband is ook zo leuk! Ik heb zelf op dit moment eigenlijk niks qua kleding of make-up op mijn wishlist staan. Wat er wel opstaat is een andere camera en vooral ook een laptop. Mijn laptop hangt momenteel namelijk half uit elkaar haha.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

