Mijn top 5 apps van dit moment

Mijn top 5 apps van dit moment

apps

Door Madhu – Mijn smartphone gebruik ik allang al niet meer om alleen te bellen of whatsappen. Vandaag zal ik mijn meest gebruikte apps van dit moment met jullie delen waar ik niet meer zonder kan. Dit leek mij wel een leuk idee om te kijken of jullie ze al kennen en/of jullie deze ook gebruiken. Ik ga nu natuurlijk niet de standaard apps met jullie delen zoals de Whatsapp, Instagram of Pinterest app, dus wees maar niet bang dat ik daarmee kom. Ik heb een top 5 samengesteld van apps die ik op mijn telefoon heb gedownload en waar ik dagelijks gebruik van maak. Dus waar wachten we nog op! Lees je met me mee?

img1425930352011  Screenshot_2015-03-10-19-53-26
1. FotoRus
FotoRus is een gratis app waarmee je foto’s kunt bewerken. Je kunt hierop bijna alles vinden denk aan kaders, tekst toevoegen, filters, collages en nog veel meer. Dit is mijn favoriete app om mijn foto’s net iets mooier te maken. Echt een top app is dit, kan hier echt niet meer zonder. Deze app is geschikt voor zowel iPhone als Android gebruikers.

ushop-nederland-7e1a72-w192  Screenshot_2015-03-10-19-53-58

2. uShop: Nederland
uShop Nederland is een app om snel en eenvoudig online te shoppen. In deze app kun je de volgende winkels terug vinden; Hema, de Bijenkorf, H&M, V&D, Centralpoint, Bol.com, Wehkamp, IKEA, eBay, Zalando en Omoda.
Ik vind dit een ideale app, omdat je niet ieder keer naar de officiële site toe hoeft te gaan en alles staat lekker in één app. Deze app is alleen geschikt voor Android gebruikers.

unnamedbc Screenshot_2015-03-10-19-52-11 (1)

3. Period Diary Supreme Lite
Dit is een handige app om je menstruatie bij te houden. Deze app geeft je geschatte menstruatiedag, ovulatiedagen, coïtusdag en vruchtbaarheidsdag aan. Ook ideaal om je pil bij te houden of je die geslikt hebt of niet. Ik vind deze app erg handig om overzicht te houden over mijn cyclus. Deze app is alleen geschikt voor Android gebruikers (je hebt voor de iPhone wel een aantal soortgelijke apps maar daar heb ik geen ervaring mee).

img1425930578659  Screenshot_2015-03-10-19-54-34

4. Reclamefolder
Reclamefolder is een app waar alle landelijke winkels in staan met de weekaanbiedingen. Een ideale app om op je gemak de folders te bekijken. Ik ben zelf gek op aanbiedingen, sta altijd te popelen op zondag of maandag wanneer het pakketje met folders komt. Soms komt het ook voor dat ze vergeten om de reclamefolders in de brievenbus te gooien, dit is zo vervelend. Dus om scherp te blijven en op tijd erbij te zijn is dit een ideale app om je alvast voor te bereiden op de aanbiedingen. Deze app is alleen geschikt voor Android gebruikers.

img1425930520408c  Screenshot_2015-03-10-19-52-47

5. Discount Calculator
We all love to shop! Discount Calculator is een app om gemakkelijk de uiteindelijke prijs van een product te berekenen met korting. Handige app om snel en eenvoudig de exacte bedrag uit te rekenen. Ideaal toch 🙂 Deze app is alleen geschikt voor Android gebruikers (je hebt voor de iPhone wel een soortgelijke app maar daar heb ik geen ervaring mee).

Bron foto’s
Bron header

Ben benieuwd of jullie deze apps al kende. Wat zijn jullie favoriete apps waar je niet zonder kan ?

12 gedachtes over “Mijn top 5 apps van dit moment

Geef een reactie

