Essence: Hope for love & Like an unforgettable kiss parfum

Essence: Hope for love & Like an unforgettable kiss parfum

Ilovenude20150228_121510 (2)

Door Samantha – Deze week heb ik mijn Essence collectie kunnen aanvullen met een nagellak uit de I love trends lijn en een parfum uit de nieuwe Like An Unforgettable Kiss lijn. Benieuwd naar beide producten?

20150228_113720_resized

Ik ging voor een kleur uit The Nudes – I love Trends lijn.  De kleur sprak mij meteen aan en trok mijn aandacht. Hope For Love is het best te omschrijven als een oudroze kleur met een koele ondertoon. Door de koele ondertoon, wellicht een paarsige ondertoon valt de kleur net wat donkerder uit. Echt nude kan ik het niet noemen, maar het is een vrij zachte kleur die vrijwel bij elke huidskleur mooi zal staan.

20150228_113558_resized

De lakjes in deze lijn hebben een vrij stevige kwast waarbij de haartjes goed tegen elkaar aan zitten. Het is niet te dun, niet te dik – gewoon een prima kwastje. Net zoals alle lakjes van Essence. Deze nagellak dekt in één keer al goed, maar voor een mooiere resultaat en dekking heb ik twee laagjes gedaan. De lak droogt snel op en heeft een mooie glanzende finish.

20150228_113250_resized20150228_103127_resized

Ik ben meer dan tevreden over dit lakje en kan het jullie allemaal aanraden. Zonder basecoat en topcoat blijft de nagellak zeker zo een drie dagen goed zitten. Voor dit lieve snoeperige kleurtje betaal je € 1,89 en kun je kopen bij de drogisterij.

20150228_121648

Net na Valentijnsdag kwam Essence met de nieuwe Essence Trend Edition – Like An Unforgettable Kiss. Uiteraard is deze collectie gelinkt aan Valentijnsdag en zijn de producten uit deze lijn bedoelt voor een onvergetelijke date night. Toen ik laatst in de winkel stond viel mijn oog op  dit geurtje. De verpakking is lekker opvallend en meisjesachtig. Ondanks dat ik al een idee had dat dit geurtje gericht is op de jongere meiden, was ik toch benieuwd naar de geur en waagde een gokje.

20150228_121510 (2)

Ik ging voor de variant van 10 ml. Deze kan ik namelijk makkelijk meenemen als tasverstuiver. Het is een klein flesje wat makkelijk in de hand ligt. Deze eau de toilette is combinatie van een licht zoetige en fruitige geur.

Topnoten: mango, roze grapefruit en mandarijn
Hartnoten: lelie en framboos
Basisnoten: sandelhout, vanille en muskus

Vooral voor de jonge meiden is dit een prima geurtje die je makkelijk kunt meenemen in je (school)tas om door de dag heen even bij te werken. De geur blijft bij mij zo een vier uurtjes zitten. Verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister voor  € 2,99.

Wat vind jij van deze producten? Geniet van jullie zondag

Volg je ons al via Bloglovin 

12 gedachtes over “Essence: Hope for love & Like an unforgettable kiss parfum

  1. De kleur van de nagellak vind ik zo leuk! De parfum heb ik ook even aan gesnuffeld en uitgeprobeerd, maar op mijn huid gaat die helaas heel erg zuur ruiken en dat vond ik nou niet bepaald lekker haha. Bij mijn moeder rook die heel anders en bij haar vond ik hem dan wel lekker ruiken.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

