Whats in our bag – M&S

Whats in our bag – M&S

foto samen

Door M&S – Vandaag hebben we een whats in our bag. Het leek ons leuk om jullie te laten zien wat wij beide zo al in ons tas mee sjouwen. Benieuwd naar onze Essentials?

Madhu

wordpress 1

Een jaar geleden kreeg ik deze shopper van Hugo Boss van mijn moeder. Ze weet dat ik gek ben op tassen en er nooit genoeg van krijg. Ik was er gelijk verliefd op geworden, omdat ik al een tijdje op zoek was naar een leuke en simpele shopper. Zelf vind een shopper ideaal omdat je er veel spullen in kwijt kan. Ik heb vaak onzin bij me maar dan weet ik zeker dat ik alles bij me heb voor het geval dat ik iets nodig heb. Voor jullie heb ik die maar eruit gehaald zoals brieven, bonnetjes, losse blaadjes etc en de nodige spullen gefotografeerd die ik standaard bij me heb in elke tas.

wordpress 5  wordpress 3

Parfum/Deodorant: Ik heb altijd een geurtje en een deodorant bij me, dit keer een geurtje van Victoria Secret en deodorant van FA. Ik vind het heerlijk om mezelf in de loop van de dag even op te frissen.

Handschoenen: Je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt met dit afwisselende weer.
Deze handschoenen had ik een jaar geleden bij de Bijenkorf gekocht.

Zakdoekjes: Altijd handig met bijvoorbeeld eten of met verkoudheid.

Oordoppen: Iets waar ik niet zonder kan voor als ik onderweg ben. Ik vind het heerlijk om onderweg naar muziek te luisteren.

Elastiek: Ik heb er altijd paar in mijn tas liggen voor het geval dat. Normaal gesproken heb ik altijd één elastiek bij de hand, dat is om me pols.

Portemonnee: Dit is mijn Guess portemonnee. Zonder pasjes en geld kom je tegenwoordig nergens.

Toilettasje: Hier zitten mijn lipstick, mascara, oogschaduw, speldjes voor me haar, eyeliner, nagellak, pincet en lipgloss in. Dit toilettasje met tijgerprint komt van de Primark.

Schrift + pen: Dit heb ik in mijn tas liggen voor noodgevallen eigenlijk. Als ik iets moet schrijven is het handig om een pen en papier bij de hand te hebben.

Flesje water: Ik heb altijd een flesje water bij de hand voor als ik dorst krijg.

Kauwgom: Onmisbaar in mijn tas. Ik heb altijd een pakje kauwgom of snoepjes in mijn tas.

Oplader: Stel je voor dat me telefoon leeg is. Ik ga binnenkort maar eens weer een nieuwe powerbank aanschaffen.

Sjaal: Ik heb altijd wel iets extra’s bij me. Een sjaaltje of een vestje. Ik kleed mij vaak niet zo dik aan dus vind ik het wel handig om iets bij me te hebben als ik het koud krijg.

Niveau: Ook heb ik altijd een crème bij me, voor de droge handjes . Daar heb ik in de wintermaanden voornamelijk veel last van.

Samantha

20150205_123104_resized
Twee jaar geleden had ik deze Guess tas cadeau gekregen op mijn verjaardag. Het is een vrij grote tas waar lekker veel spullen in passen. Ik neem deze tas bijna elke dag mee. De tas heeft een open gedeelte in het midden en twee vakken met een ritssluiting aan de zijkanten. Wat ik een leuke detail vindt aan de tas is het hartje erbij.

20150205_122826_resized
Ik moet toegeven voor ik aan dit artikel begon mijn tas een puinhoop was. Ik heb al snel de neiging om van alles mee te nemen wat als resultaat heeft dat mijn tas een plek wordt van alles en nog wat. Van agenda tot snoep papiertjes en een verzameling van elastieken. Bovendien sjouw ik onnodig gewicht mee.

20150205_123334_resized
Zo zag mijn tas er before uit. Er lag echt werkelijke van alles in mijn tas. Na het opruimen kwam ik tot mijn essentials, die ik elke dag mee wil hebben in mijn tas. Naast deze dingen heb ik mijn sleutels, telefoon en een flesje water of drinken standaard in mijn tas.

20150205_125019_resized
Deo:
Ik heb altijd iets van een deo of parfum in mijn tas. Door de dag heen of voor een belangrijke afspraak vind ik het fijn om mezelf op te frissen.
Zakdoekjes: Just in case als ik een heftige hooikoorts aanval krijg of niet genoeg servetjes bij de Smullers heb gepakt (Guilty plessure)
Oordoppen: Ik luister eigenlijk heel weinig muziek onderweg. Me batterij raakt daar altijd zo snel leeg van, maar soms heb ik momenten dat ik het heerlijk vind om me zelf af te zonderen van de andere reizigers in de trein en weg te dromen met muziek in mijn oren.
Telefoon oplader: Do i need to say more?
Toilettas: Dit schattige make up tasje komt van de Primark. Hierin heb ik een spiegeltje, haar elastieken en het minimale qua makeup producten.
Powerbank: Wat een geweldige uitvinding dit. Op momenten dat mijn batterij leeg raakt (wat eigenlijk heel vaak gebeurt) en ik geen stopcontact in de buurt heb, maak ik gebruik van dit mooie apparaat. Deze komt van de Mediamarkt.
Portemonnee: Ook deze portemonnee is van Guess. Ik heb bijna nooit brief of muntgeld, dus deze portemonnee gebruik ik meer voor het bewaren van pasjes en mijn usb sticks.
Notitieboekje: Dit boekje heeft voor mij de perfecte formaat. Ik gebruik het tegenwoordig als schrift op school om aantekeningen te maken, mijn planningen en to do lists.
Nagellak en lipgloss: Deze liggen altijd los in me tas, in het vakje waar je je mobiel kunt plaatsen. Soms haal ik mijn toilet tas eruit en dan heb ik in ieder geval mijn lipgloss als back-up. De zilveren glitternagellak gebruik ik op momenten dat ik denk dat mijn nagels er echt niet uitzien. Met de glitters kun je het een beetje coveren en ziet het er weer fatsoenlijk uit.
Mapje en agenda: Omdat ik het zo makkelijk vind om van alles in mijn tas te gooien, komt het wel eens voor dat de losse papieren in mijn tas kreukelen. Als een voorbeeldig student is het erg handig om losse papieren in een mapje te doen. Hoe ouderwets het ook is, ik ben dol op de papieren agenda.
Koekje: In mijn tas heb ik altijd iets klein om te eten, dit kan een koekje zijn of een stukje fruit. In dit geval heb ik een Oreo koekje in mijn tas.

Dit was onze whats in our bag versie. Deze dingen dragen wij bijna elke dag mee.

Welke dingen zijn onmisbaar in jouw (hand)tas?

Op de hoogte blijven van onze artikelen? Volg ons op Bloglovin

13 gedachtes over “Whats in our bag – M&S

Geef een reactie

