Maybelline Color Sensational lijn

Maybelline Color Sensational lijn

maybelline
Door Madhu –
Vorige week liep ik binnen bij Kruidvat en zag de 1+1 aanbieding op de producten van Maybelline, dit kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik was toe aan een nieuwe lipstick dus sloeg gelijk mijn slag en probeerde deze 2 lipsticks uit van de Maybelline Color Sensational lijn. Lees je met me mee hoe ik deze lipsticks heb ervaren

maybellinemaybelline
De volgende 2 lipsticks heb ik gekocht; Maybelline Color Sensational Nudes 422, Coral Tonic Lipstick & Maybelline Color Sensational Vivids 910, Shocking Coral Lipstick voor € 11,99. De verpakkingen van deze lijn zien er leuk en opvallend uit, je hebt ze in allerlei verschillende kleuren. Ik heb speciaal voor wat zachtere kleuren gekozen omdat ik gek ben op roze natuurlijk en deze kleuren had ik nog niet in mijn verzameling. Plus lipsticks uitproberen is altijd leuk, ik kan er maar niet genoeg van krijgen! 

maybellinemaybelline
Ik heb hier een dun laagje van de lipsticks op mijn hand aangebracht en waauw wat een pigmentatie! Dit is een goed teken, ik ben benieuwd hoe deze op mijn lippen zal staan. De lipsticks zijn soepel aan te brengen op mijn hand.

maybelline
Shocking Coral:
Deze lipstick geeft een zachte roze kleur aan je lippen. Hoe dikker je dit aanbrengt hoe feller de kleur wordt natuurlijk. Ik vind dit zelf een hele mooie kleur en de lipstick blijft lang zitten, zelfs na het eten zat de lipstick er nog redelijk goed op.
Ook kreeg ik geen last van droge lippen, wat ik vaak krijg in de wintermaanden. Dit is zeker een pluspunt voor mij!
De lipstick blijft ongeveer 4 uurtjes perfect zitten zonder te hebben gegeten.

maybelline  maybelline

Dit is het resultaat van Maybelline Color Sensational Vivids 910 Shocking Coral Lipstick.
Je kan er echt niet onderuit komen dat dit geen roze is hihih Ik ben er zelf helemaal weg van dus dit wordt zeker een blijvertje!

maybelline
Coral Tonic:
Deze lipstick is een mix van de kleuren roze en oranje. Net als de Shocking Coral is deze lipstick soepel aan te brengen en blijft lang zitten.

maybellineimg1423607733562
Dit is het resultaat van Maybelline Color Sensational Nudes 422 Coral Tonic lipstick.
Het licht wilde niet helemaal meewerken maar heb geprobeerd om het beste van te maken.
Ik moet eerlijk zeggen dat deze kleur beter valt dan verwacht, ik was een beetje bang dat de lipstick een oranje effect zou hebben maar dit viel reuze mee. Ik ben er tevreden mee!

Conclusie: Ik ben tevreden met de twee lipsticks die ik heb gekocht, ze voldoen zeker naar mijn verwachtingen. Ook ben ik nog benieuwd naar de andere kleuren uit deze lijn. Maybelline Color Sensational heeft een positieve indruk bij mij achtergelaten.
Trouwens voor de mensen die ook nieuwsgierig zijn geworden, Kruidvat heeft deze week weer een aanbieding op de producten van o.a Maybelline 🙂

Zijn jullie al bekend met de Maybelline Color Sensational lijn ?

12 gedachtes over “Maybelline Color Sensational lijn

Geef een reactie

