Valentijncadeau’s DIY

Valentijncadeau’s DIY

c955df73c2b2de61f15695a15ec9faf0

Door Samantha – Zaterdag is het weer zo ver, Valentijnsdag. De dag die helemaal in het teken staat van de liefde. Traditiegetrouw gaan de meeste stellen wat leuks doen en verassen elkaar met een lief cadeau. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om te bedenken wat je, je lief cadeau kunt doen. Je kunt natuurlijk iets gaan zoeken in de winkel óf je kunt zelf iets maken en cadeau doen. Vandaag deel ik drie tips om zelf een cadeau te maken. Je kunt het zo origineel en creatief maken als je zelf wilt.

Bonnenboekje Het idee is heel simpel en toch heel persoonlijk. Je maakt een boekje met daarin verschillende tegoedbonnen. Dit kunnen algemene tegoedbonnen zijn, romantische bonnen, of juist gericht op buiten activiteiten. Enkele voorbeelden zijn:   Tegen inlevering van deze bon…gaan we een dagje naar het strand, krijg je een massage, gaan we de hele dag gamen, kook ik je lievelingsgerecht, was ik je auto, gaan we de hele dag in bed liggen etc. Je kunt je creativiteit loslaten en het zo mooi versieren en bedenken als jij het wilt.  

6d3cd2f4c3223580778aad6099fd53a4

6c92f54f3cc6b0ae6d0f428d39ced866

Open wanneer brieven Dit vind ik zo een lief cadeau. Het idee erachter is namelijk erg romantisch. Open wanneer brieven zijn brieven die je schrijft voor iemand, dit kan je geliefde zijn, je moeder, zusje of je beste vriendin en die leest de brief pas op een bepaald moment. Dit moment bepaal jij en schrijf je op het envelop. In de thema van Valentijnsdag kan dit zijn: Open wanneer je me mist, open wanneer wij gaan trouwen, open wanneer wij ons eerste kindje hebben, etc. Je kunt zelf bepalen in welk tijdslimiet je de brieven maakt en hoeveel je er schrijft. Het mooie aan een brief is dat je al je persoonlijke gevoelens erin kwijt kunt en bewust kunt nadenken wat je schrijft. Om de open wanneer brieven nog persoonlijker te maken is het leuk om foto’s van jullie toe te voegen met een bepaalde herinnering.

30dd7625e378599db3af8b35c6b216ae

Verwen mand Je weet wat ze zeggen, de liefde van een man gaat door de maag. Maak een lekkere verwenmand met al het eten waar hij dol op is. Dit kunnen losse ingrediënten zijn, of juist ingrediënten voor zijn lievelingsgerecht. Versier de mand met mooie valentijnversiering, zet er een fles champagne in, doe er een lieve kaart bij en jouw avond kan niet meer stuk.

7a5b6568b92263be9171a5376fc0e8ad

Bron: Pinterest

Heb jij al plannen voor Valentijn?

16 gedachtes over “Valentijncadeau’s DIY

  1. Zo leuk allemaal!! Dit allemaal kan veel leuker zijn dan bijvoorbeeld een duur cadeau. Helaas breng ik deze Valentijnsdag alleen door aangezien ik dan in Engeland ben! Ik denk dat ik maar naar Londen ga hihi, ook niet verkeerd toch? XX

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

