L’Oréal Paris Skin Perfection Primer

L’Oréal Paris Skin Perfection Primer

20150205_114350_resized

Door Samantha – Altijd als ik naar de Action ga kan ik het niet laten om even rond te neuzen in het beauty schap. Action heeft steeds meer  make up producten voor een lage prijs. Dit keer viel mijn oog op de Skin Perfection Primer van L’Oréal. Naast het feit dat de tekst op de verpakking in het Duits is geschreven, was ik ook onder de indruk van de prijs. Normaal is deze primer te koop voor € 15,75, maar bij de Action kun je deze primer kopen voor maar € 3,99. Reden voor mij om dit eens uit te testen.

 

20150205_114409_resized

L’Oréal: Deze Gladmakende Basis werkt als een primer om gericht imperfecties te vervagen en poriën zichtbaar te laten verdwijnen. Breng hem aan na je serum en dagverzorging. De formule is licht en laat de huid ademen.

De laatste tijd ben ik steeds meer gebruik gaan maken van een primer. Door het aanbrengen van een primer blijft je foundation of bb cream langer zitten en het maakt de huid een stuk egaler. Het nadeel van sommige primers vind ik dat ze bomvol siliconen zitten. Hierdoor krijg ik vaak last van een trekkerig gevoel en begint mijn gezicht te jeuken. Bij deze primer van L’Oréal vallen de hoeveelheid mee. Er zitten wat gladmakende en matterende ingrediënten in, maar niks waarvan mijn huid onrustig wordt.

20150205_114701_resized

De verpakking van deze primer doet me denken aan de type lipgloss van vroeger. Het nadeel van zo een tube is dat je makkelijk, teveel product kunt uitknijpen.

20150205_114459_resized

Vergeleken met andere primers die ik heb gehad, is deze erg dik. Het lijkt bijna op een crème. Het voordeel hiervan is dat je maar een klein beetje nodig hebt en het langer mee gaat. De primer heeft een beige kleur en is prima aan te brengen. Van de kleur zie je niks meer terug. Het vervaagt in de huid en laat een matterende finish achter.

20150207_124715_resized

Conclusie: Ik ben tevreden over de Skin Perfection primer van L’Oréal. Prima product en fijn om te gebruiken als make-up basis.

Overigens hebben ze in de Action ook de Skin Perfection BB Cream. Ik kocht het zelf bij de Kruidvat voor 10 euro, maar net zoals de primer is ook de BB Cream te koop voor een prijs van 3,99 euro.

Ben jij al bekend met de Skin Perfection lijn?

Volg onze blog via Bloglovin

9 gedachtes over “L’Oréal Paris Skin Perfection Primer

Geef een reactie

