Cadeautips

Cadeautips

Kado1

Door Madhu – Gefeliciteerd, proficiat, beterschap! Je kent het allemaal wel, dan is er één jarig, een ziekenbezoek die je iedere keer uitstelt, je beste vriendin/vriend gaat trouwen, een babyshower die binnenkort plaatsvindt en noem maar op. Iedere maand heb je wel eens te maken met zo een gelegenheid en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Je kan moeilijk met lege handen ergens binnenvallen, dat is echt geen gezicht. Ook al zijn er genoeg mensen die zeggen dat ze niets willen, maar een cadeautje krijgen geeft toch altijd een lekker gevoel of niet? Ik heb het dan niet over iets groots en duurs maar gewoon iets kleins, iets speciaal zoals een roosje, kaartje of een dikke knuffel. Het idee dat je niet bent vergeten en aan je gedacht wordt, persoonlijk vind ik dat de kostbaarste cadeau die er maar bestaat. Al nieuwsgierig naar de ideetjes die ik met jullie wil delen, lees dan verder met me mee.

Als er een speciale gelegenheid in de buurt komt vraag ik mij iedere keer weer af wat zal ik dit keer geven. Ik wil altijd iets geven wat apart is, origineel, leuk, nuttig, bijzonder en het belangrijkste iets wat bij hem/haar past. Als jij ook hiermee zit of nieuwe ideeën wilt opdoen, deel ik vandaag een aantal tips met jullie. Ook zal ik foto’s plaatsen die ik zelf heb gegeven als cadeau of heb gekregen. Ik hoop dat jullie er iets van opsteken, tenslotte Valentijnsdag staat weer voor de deur.

Mandje maken
Dit is persoonlijk mijn favoriet. Je kunt een groot, middel of een klein mandje maken. Dit hangt natuurlijk van je budget af. Wat ik altijd doe is tijdens het winkelen, kijken wat bij de persoon past en dit in het mandje zetten. Het hoeven geen dure producten of spullen te zijn, denk bijvoorbeeld aan een lekkere geurkaars, bodylotion, leuke mok, tijdschrift, kussen, beautyproducten etc.. Winkeltjes waar ik mijn mandje meestal mee opvul zijn Action, Xenos, Big Bazaar. Hier kun je de leukste spullen kopen en dat voor een betaalbare prijs vind ik zelf, ideaal toch 🙂

kado2
Dit is een groot mandje voor een vriendin die jarig was. Dit mandje heb ik samen met nog 2 andere vriendinnen samengesteld. We hadden samen een totaal budget per persoon afgesproken en het mandje samen opgevuld en versierd. Dit was zeker een geslaagd cadeautje, ze was er heel erg blij mee.

Cadeaukaart/Giftcard
Ideale cadeau als je niet weet wat je moet geven. Zo kan de persoon zelf iets uitzoeken zonder dat het een miskoop is of in een kastje blijft liggen.

kado3
Deze cadeaukaarten had ik gekregen voor mijn verjaardag, ik was er super blij mee. Zo kon ik zelf dingen kopen die ik leuk vond.

Verwendagje
Dit kan je voor de persoon zelf kopen of voor jullie samen. Persoonlijk vind ik het gezelliger om samen iets te doen en te ervaren. Denk hierbij aan een beautydag, spa wellness, workshop bijwonen, je partner een dagje vrij geven van alle verplichtingen of een weekendje weg.

kado4
Weekendje Parijs met me zusje, een ideale cadeau om er samen tussenuit te gaan 🙂

Bos bloemen
Dit kan een leuk boeket zijn, een bos rozen of een roosje/zonnebloem.

kado 5
Een boeket gekocht voor de ouders van een vriendin omdat ze 35 jaar getrouwd waren. Dit moest natuurlijk gevierd worden!

Verassing geven
De persoon die in het zonnetje gezet moet worden met een smoes meenemen naar een restaurant waar bijvoorbeeld de rest van de vrienden hem/haar opwachten.

kado 6
Een dagje High Tea in Amsterdam om de verjaardag en het behalen van de diploma van een vriendin te vieren. Met een smoes hebben wij haar naar de winkel gelokt, waar wij allen klaar stonden om haar te verassen. Wederom een geslaagd feestje 🙂

Proosten
Om 00:00 uur samen proosten met bijvoorbeeld je geliefde of vrienden.

kado7
Proosten !

Tip voor de mannen die dit lezen, een cadeau hoeft niet altijd duur en groot te zijn. Een vrouw is al gelukkig als je de speciale dag niet vergeet, een lief berichtje stuurt en samen tijd met haar doorbrengt 🙂 Wij vrouwen zijn niet zo moeilijk zoals de meeste mannen denken. Zal binnenkort eens een artikel hierover schrijven..

Hebben jullie nog speciale cadeautips?

2 gedachtes over “Cadeautips

Geef een reactie

