My Life in 20 Questions Tag

My Life in 20 Questions Tag

IMG-20140726-WA0054

Door M&S – Op diverse blogs hebben wij de My Life in 20 Questions Tag voorbij zien komen. Nou leek het ons ook leuk om deze tag in te vullen, zodat jullie ons beter leren kennen. Per vraag geven wij beide een antwoord. Lets go!

Wat is je lievelingskleur?
M:
Mijn lievelingskleuren zijn roze en turquoise.
S: Absoluut roze. Wat dat betreft ben ik echt een girly girl, de kleur roze laat mijn hartje altijd sneller kloppen. Daarnaast trekt de kleur blauw mij ook erg aan.

Wat is je favoriete getal?
M:
Mijn favoriete getallen zijn 3 en 7.
S: Mijn favoriete getallen zijn 2,7 en 9.

20150113_223658_resized

Wat is jouw droom carrière?
M:
Mijn droomcarrière is denk ik toch wel op een gegeven moment een eigen bedrijf beginnen in de richting uiterlijk verzorging.
S: Lastige vraag, op dit moment studeer ik Communicatie en zou zeker die richting willen blijven werken denk hierbij aan redactie. Welke functie mijn droom carrière precies heeft dat weet ik nog niet, wel zou ik het geweldig vinden als ik zoveel mogelijk thuis zou kunnen werken en veel inspraak heb. Misschien wel een eigen bedrijf.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
M:
Ik denk dat ik uiteindelijk toch zou kiezen om in de stad te gaan wonen. Omdat ik de drukte om mij heen gewend ben zoals het verkeer, verschillende winkeltjes/toko’s etc.
S: Ik zou ergens op mezelf willen wonen waar het rustig is, maar toch dichtbij de grote stad. Ik hou van rust, overzicht en goede faciliteiten in de buurt waar je niet te ver voor hoeft te reizen. Als ik alleen zou wonen, dan zou ik gaan voor een knus appartement met een uitzicht op het water.

Wat is je favoriete manier om te reizen?
M: Mijn favoriete manier om te reizen is met de auto, lekker muziekje op en ik ben helemaal happy. Verder vind ik reizen met het vliegtuig ook ideaal.
S: Mijn favoriete manier om te reizen is met de auto, alhoewel soms het openbaar vervoer ook erg handig is. Daarnaast vind ik vliegen ook leuk en spannend.

Wat doe je in je vrije tijd?
M:
In mijn vrije tijd ga ik winkelen of spreek ik af met vrienden.
S: Winkelen, I love to shop. Verder vermaak ik me met het bekijken van filmpjes, af te spreken en leuke dingen te doen.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels
M:
Mijn favoriete kledingwinkels zijn H&M, Zara en Bershka. Verder vind ik La Chica en La Pari ook leuke winkeltjes om te gaan shoppen.
S: Mijn all time favoriete kledingwinkel is H&M. Vanaf jongs af aan is dit mijn lievelingswinkel geweest en met alle plezier bestel ik online kleren. Mijn voorkeur gaat ook uit naar kledingwinkels als La Chica, Bella en Bleep. Hier slaag ik vrijwel altijd om leuke kledingstukken te scoren voor een betaalbare prijs. 😉

Naar welk concert zou je graag gaan?
M:
Ik zou heel graag naar een concert van Usher willen gaan. Ook lijkt het mij leuk om een Bollywood Award show mee te maken.
S: Het leek me leuk om deze vraag te richten in het thema van Indian2day. Het lijkt me supervet om naar een concert van Arjit Singh te gaan.

Wat is je favoriete thee smaak?
M: Mijn dag begint met een lekkere glas Indiase thee, anders begint mijn dag niet goed. Qua thee smaken vind ik aardbei en rooibos lekker.
S: Iedere ochtend begin ik mijn dag standaard met Indiase thee. Daarnaast ben ik erg liefhebber van aardbei thee, mango en groene thee. Verzamel je iets? M: Nee, niet dat ik weet. Wel ben ik verslaafd aan kleren kopen. S: Ik kan niet echt iets bedenken dat ik verzamel. Ik ben eigenlijk erg snel van het weggooien en opruimen.

Je slaapt niet zonder…
M:
Kleren. Ik moet wat aanhebben als ik ga slapen.
S: Een dekbed!! Ik kan gewoon niet zonder een dekbed. Het maakt niet uit hoeveel graden het is, ik moet iets over me heen hebben.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
M:
Wauw, dan zou ik reizen, shoppen, huis kopen, auto kopen, geld schenken aan een goed doel, een stichting oprichten in India voor arme mensen en meisjes die misbruikt worden. Verder zou ik het overige geld aan mijn naaste besteden en een bedragje opzij zetten.
S: Als ik één miljoen euro zou krijgen, zou ik een klein deel van het geld wegzetten voor mijn eigen trouwerij, daarna zou ik een mooi vrijstaand huis kopen. Natuurlijk zal ik een x bedrag schenken aan het goede doel in India. Er is daar nog zoveel verschil tussen armoede en rijkdom en jongens en meisjes. Het overige deel van het geld zou ik wegzetten en sparen.

Wat is je favoriete make-upmerk?
M:
Mijn favoriete merken zijn L’Oréal en Maybelline. Sinds kort ben ik het merk NYC ook leuk gaan vinden.
S: Na heel lang nadenken, ben ik er nog steeds niet uit. Ik heb geen favoriete make-up merk. Ik probeer zoveel mogelijke verschillende producten en merken uit te proberen.

20150113_162804_resized_1

Wat is je favoriete seizoen?
M:
De zomer. Ik hou van lekker weer.
S: Absoluut de zomer. Ik ben gek op de zomer, het is lekker lang licht en iedereen is een stuk vrolijker.

Slaap je met de deur open of dicht?
M:
Mijn deur staat altijd half open.
S: Ik slaap altijd met deur open. Als de deur dicht is krijg ik het gevoel alsof ik het overzicht verlies, wat daar buiten gebeurd.

Wat eet je het liefst?
M:
Het liefst eet ik pasta, ik ben hier gek op. Verder hou ik van Indiase eten met name shahi paneer en alles wat me moeder kookt.
S: Ik ben liefhebber van de Italiaanse keuken en of course de Indiase Keuken. Het liefst eet ik lasagne, pasta, shahi paneer (Indiase kaas gekookt in roomsaus) of een lekkere daal (zwarte linzen)

Waarom ben je begonnen met bloggen?
M:
Mijn zusje en ik hadden het vaak over om samen een blog te starten. Wij houden van onze cultuur vandaar onze gezamenlijke blog genaamd Indian2day, waar wij onze ideeën en ervaringen samen met jullie zullen delen.
S: Wij liepen al langer rond met het idee om een eigen blog te starten. Op deze manier wilden wij onze eigen plek creëren en samen een nieuwe uitdaging aangaan. We moeten natuurlijk ergens onze ei kwijt.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
M:
Nee
S: Nee

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
M:
Onderweg naar huis.
S: Gisteravond om 00.00 uur sliep ik al 🙂

Wat is je favoriete parfum?
M:
Mijn favoriete parfum is Emporio Armani Diamonds, deze geur blijft mijn nummer 1.
S: Mijn favoriete parfum was Hugo Boss Intense. Helaas is deze niet meer te verkrijgen L Op dit moment heb ik geen favoriete parfum. Ik wissel mijn parfums vaak af, afhankelijk van mijn mood. Over het algemeen houd ik van wat zwaardere geuren.

Zo, dat waren de 20 vragen. Wij hopen dat je ons op deze manier iets beter hebt leren kennen. Wij zijn natuurlijk ook heel benieuwd naar jou. Onze vraag aan jullie is: Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

7 gedachtes over “My Life in 20 Questions Tag

  1. Zo leuk om te lezen en op die manier jullie beter te leren kennen. Ik vind mijn autotje ook heel fijn om mee te reizen. Inderdaad: lekker muziek aan, kachel aan (of airco in de zomer haha) en gaan met die banaan 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

